Komunikacijska akcija Naprej k naravi je žirijo Effie 2014 prepričala s strateškim marketinškim pristopom. Ta “temelji na enovito zastavljeni arhitekturi znamk, upošteva tržne trende in s konsistentnimi sporočili v vseh komunikacijskih kanalih gradi blagovno znamko kot celoto. Rezultat partnerskega sodelovanja podjetja in sodelujočih agencij je uspešna blagovna znamka z jasno vizijo in poslanstvom, ki pripeva k pozitivnim prodajnim rezultatom,” je žirija zapisala v pojasnilu nagrade.
Tudi lansiranje blagovne znamke Oki Doki, za katerega smo se odločili leta 2012, je pokazalo, da je bila odločitev za popolno prenovo jogurtov za otroke pravilna, tržno-komunikacijska strategija pa učinkovito izvedena. To je prepoznala tudi žirija, ki je akciji podelila bronasto nagrado Effie 2014. Uspeh obeh akcij je zaokrožilo priznanje Effie za najbolj učinkovito blagovno znamko v letu 2014 za Zelene Doline.
Na festivalu SOF pa smo se veselili tudi srebrnega priznanja SOF, ki jo je prejela agencija Pristop za Maturantsko obleko za kreativno uporabo medijskega kanala.