Mlekarna Celeia z novima investicijama v vrednosti 2,8 milijona evrov

Arja vas, 14. september 2016 – Mlekarna Celeia je danes, 14. septembra 2016, širši javnosti, svojim poslovnim partnerjem in odločevalcem, predstavila dve novi investiciji v skupni vrednosti 2,8 milijona evrov. Gre za tehnološko pridobitev nove polnilne linije v PET embalažo ter novo skladišče za repromaterial.

V Mlekarni Celeia tudi v času zaostrenih razmer v mlečnem sektorju uresničujemo ambiciozne načrte. Zavedanje, da so inovativnost in vlaganje v razvoj temelj nadaljnje rasti zadružne mlekarne, krepimo prav z novimi investicijami. Obe novi naložbi sta v celoti rezultat slovenskega znanja in povezovanja. Z nakupom novega polnilnega stroja podjetja Vipoll bo celotna proizvodnja tekočih jogurtov in mleka ZELENE DOLINE (polnjenih v PET embalažo, oblikovano v podjetju Simetrija) potekala doma v Arji vasi. Jogurt polnimo v plastenke podjetja Stramex Pet, ki so opremljene s fleksibilno embalažo podjetja Ino, z zaporki podjetja Tplast ter termo folijo podjetja Plastika Mesojedec.

Z investicijo v PET polnilni stroj se za 20 % povečuje predelava fermentiranih izdelkov ter omogoča nadaljnji razvoj Mlekarne Celeia v segmentu fermentiranih izdelkov.

Tudi pri izgradnji novega skladišča za repromaterial na tisoč kvadratnih metrih površine in s 1.600 paletnimi mesti je sodelovalo slovensko gradbeno podjetje Remont Celje. Prostor izboljšuje priročnost za skladiščenje embalaže, ki je bila prej skladiščena v najetih skladiščih na petih drugih lokacijah.

Današnjega slavnostnega dogodka ob predstavitvi novih naložb sta se udeležila minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, mag. Dejan Židan ter minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, Zdravko Počivalšek.

»Mlečna kriza je dodobra prizadela to panogo kmetijstva v Sloveniji, vendar bo, tako kot ostale krize, minila. Znaki kažejo, da se trend zaustavlja oziroma tudi že obrača. Na ravni EU so že pripravljeni novi ukrepi – za rešitev krize so zagotovljena dodatna finančna sredstva. Zagotovo pa slovenski kmet ne sme več živeti v prepričanju, da bo cena mleka enaka kot pred krizo. Zavedati se moramo, da tudi mlečni sektor potrebuje nove ideje, inovativne tehnologije, torej tehnološko in poslovno učinkovitost. Nujno je povezovanje doma, zagotovo pa se moramo ozirati tudi po novih trgih v Aziji, Ruski federaciji, EU in na Balkanu. Izjemnega pomena so tudi aktivnosti ozaveščanja potrošnika, saj je njegova pripadnost lokalnim proizvodom narasla. Tako bo Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano še letos začelo s promocijo sheme »Izbrana kakovost – Slovenija«, ki bo potrošniku / kupcu zagotavljala zahtevano kakovost in poreklo surovine. Vse skupaj pa lahko povežemo v uspešno zgodbo le ob upoštevanju varovanja naravnih virov in posledično zagotavljanja zdrave in kakovostne lokalne hrane. Mlekarna Celeia je pionir na slovenskem trgu. Leta 2012 so bili prvi v državi, ki so ponosno nosili certifikat »Brez GSO«. In samo s to oznako nas varujejo pred surovinami, ki jih ne želimo uživati. Poleg tega v Mlekarni Celeia odkupujejo izključno domače, lokalno mleko. Uživanje lokalne hrane pa je ljudem potrebno privzgojiti. Pred petimi leti je delež potrošnikov, ki posegajo po domačih izdelkih, znašal 30 %, danes je ta delež že 70 %. In naš cilj je doseči 90 %«, poudarja minister mag. Dejan Židan.

Svoj pečat v Mlekarni Celeia je kot nekdanji direktor družbe pustil tudi aktualni minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, Zdravko Počivalšek, ki prav tako poudarja pomen promocije lokalne hrane. »Spodbujanje doma pridelane hrane mora iti v smer, da bodo kupci na koncu kupili te izdelke. Naše ministrstvo pa bo ustvarilo pogoje, da bodo v Mlekarni Celeia v proizvodnem in prodajnem smislu lahko uspešni. Dolžnost kmetov je, da mlekarno še naprej odgovorno upravljajo,« je izpostavil minister Počivalšek.

»Mlečni krizi in visoki konkurenčnosti na trgu mleka v Mlekarni Celeia odgovarjamo z inovativnimi pristopi, naložbami v naše proizvodne zmogljivosti, vzdrževanjem kakovosti naših izdelkov in partnerskim povezovanjem. Nova polnilna linija nam omogoča, da v eni uri napolnimo šest tisoč plastenk in s tem dolgoročno povečani odkup slovenskega mleka usmerimo v proizvodnjo mlečnih izdelkov blagovne znamke ZELENE DOLINE,« dodaja direktor Mlekarne Celeia Marjan Jakob.

V Mlekarni Celeia v naslednjih letih že načrtujemo novo, eno izmed največjih investicij doslej, s katero želimo postati prvi ponudnik domačega, kakovostnega slovenskega sira. Projekt sirarne je za nas kot zadružno mlekarno velik zalogaj, zato si tudi pri tem projektu želimo širšega sodelovanja in podpore odločevalcev pri projektu.